نور در حرم نور

تفسیر قران در محضر حضرت معصومه سلام الله علیها

نور در حرم نور

تفسیر قران در محضر حضرت معصومه سلام الله علیها

کلمات کلیدی

آخرین نظرات

7:86

۹۵/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
استاد ابوالقاسم

n8

نظرات  (۵)

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ سلمان علی زاده
وی به ذکر سخنانی از امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت جایگاه شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و بویژه با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند «من با نهاد شوراى نگهبان صد در صد موافقم و عقیده ام هست که باید قوى و همیشگى باشد»، تصریح کرد: دشمنانی که اندیشه رخنه و نفوذ در انقلاب اسلامی و کشور ما را در سر می پرورانند، نهاد شورای نگهبان را مانع خود می بینند بنابراین در راستای تخریب این نهاد انواع و اقسام توطئه ها را برنامه ریزی کرده اند اما دوستداران و دلسوزان انقلاب این نهاد را مانع انحراف نظام اسلامی می دانند و با تمام توان از آن دفاع می کنند.
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۲ سلمان علی زاده
با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از شورای نگهبان در دیدار اعضای مجلس خبرگان، گفت: یکی از استراتژی‌های دشمن و رسانه‌های بیگانه و وابستگان داخلی آن‌ها، زیر سؤال بردن نهادی مقدس است که یادگار امام راحل می‌باشد و فرزند خلف او مقام معظم رهبری بر آن تأکید می‌ورزند.

وی افزود: دشمن با این استراتژی می‌خواهد زمینه نفوذ برای بیگانگان و ایادی داخلی آن‌ها را فراهم کند تا با عدم بررسی دقیق، آن‌ها مهره‌های وابسته را در جاهای حساس قرار داده و اهداف خود را پیاده کنند.

غیب‌اللهی اظهار داشت: خودبزرگ‌بینی و تن ندادن به قانون، موضع طلبکارانه به انقلاب، استفاده از فضای روانی برای رسیدن به اهداف شوم خود، تحت تأثیر قرار دادن مراجع تصمیم‌گیر، ابزار تبلیغاتی گسترده، مظلوم‌نمایی و عوام‌فریبی و خدشه اعتماد مردم به نظام اسلامی ازجمله اقدامات مغرضانه ایادی داخلی استکبار جهانی است

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۳ سلمان علی زاده

غیب اللهی با اشاره به اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن، گفت: انقلابی ماندن مانع انحراف خواهد شد و دفاع از ارزش‌های انقلاب، مقابله با ابزارهای در انحراف انقلاب (اعم از نظام سیاسی، فرهنگی)، الگو قرار گرفتن برای ملت‌های آزاده که با اندک تهدیدی سست نشوند، مبارزه جاودانه با استکبار و توجه به شرف و کرامت انسانی را به دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: هر کشوری برای اتکا به خود بایستی در زمینه‌های مختلف خود را بیمه کند و مقام معظم رهبری برای جلوگیری از صدمات کشور درزمینهٔ اقتصادی، «اقتصاد مقاومتی» را مطرح فرمودند که عوامل مختلفی مثل اصلاح الگوی مصرف همراه با رونق تولید داخلی و کالاهای باکیفیت، افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت‌ها، فعال‌سازی دستگاه‌های مالی و بیمه‌ای برای تحرک در اقتصاد، افزایش واردات دانش فنی و جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی، برقراری ارتباط اقتصادی با کشورهای دوست و وجود بازارهای منطقه‌ای، شکل‌گیری روحیه جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی و خودداری از اسراف و ضایع کردن کالاها، در تحقق آن تأثیرگذار هستند.

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ سلمان علی زاده
در طول تاریخ فرقه های انحرافی به وجود آمده است که در صورت الگو نگرفتن از ائمه و انجام ندادن سنت های آنها موجب انحراف بشریت خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این شرایط نابسامان و تاریک جهان امروز ائمه اطهار (ع) تنها محل امن و چراغ هدایت همه مومنان و دلشیفتگان خود در عصر حاضرند. دشمنان از هر لحاظ افکار جوانان و بخصوص زنان ما را مورد هدف قرار گرفتند که باید متولیان فرهنگی نظام در این زمینه با هوشیاری هر چه بیشتر وارد عمل شوند.
این استاد دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: رسانه های غربی با انتشار خبرهای کذب و دروغ و پخش تبلیغات مفسد خودسعی در خراب کردن افکار جوانان و نسل سوم انقلاب اسلامی را دارد. امروز برنامه تهاجمی دشمن به سطح جامعه ،شهر و خانه کشیده شده که این امر بیانگر یک برنامه حساب شده و پیچیده دشمن برضد مکتب تشیع و معنویت می باشد.
حسینی تاکید کرد: اضافه کرد: دشمن در قالب جنگ نرم اعتقادات و معنویت مردم ایران را نشانه گرفته و هدف استکبار نابودی اسلام و آسیب رساندن به وحدت و اقتدار ملی است. باید با برنامه ریزی و گسترش فعالیت های مذهبی درجامعه ، جلوی این تهاجمات را گرفت.
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۴ سلمان علی زاده
غفلت مسلمانان از دستورات و آموزه‌های دینی منجر به هموارشدن مسیر برای ضربه دشمنان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت در خصوص تفسیر و جایگاه قرآن نکات ارزشمندی رابیان کردند تا مسلمانان به آنها مراجعه کنند و در زندگی خود به کار گیرند، افزود: انسان‌ها علاقه وافری در هر زمینه‌ای داشته باشند در آن عرصه موفقیت بیشتری را کسب خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: افرادی که به فراگیری قرآن و حدیث علاقمندند با دیگران قابل قیاس نیستند، چراکه این شوق و اشتیاق آنها برای کسب مهارت در مسائل دینی مانع از انحراف آن‌ها می‌شود.
بیان کرد: دشمنان دین مبین اسلام همواره برای ضربه زدن به مسلمانان به دنبال غفلت آن‌ها از حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دینی و مذهبی هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی